עו”ד מקרקעין

זקוקים לסיוע משפטי בתהליך רכישה של נכס מקרקעין?

אנחנו במשרד עורכי דין אברהם (בומה) ברח”ד מספקים לכם עורך דין מקרקעין מקצועי אשר ילווה אתכם לאורך כל תהליך העסקה, בין אם זו מכירה ובין אם זו קנייה של נכס. צוות עורכי הדין שלנו הוא בעל ניסיון רב בליווי משפטי לעסקאות מכר או קנייה והוא יסייע לכם בכל תהליך המשא ומתן עם בעלי הנכס. התהליך איתנו יכול להניב לכם עסקה טובה יותר בהיבט הכלכלי, ובהיבט המשפטי.

חוק המקרקעין והחשיבות שלו

הבסיס לכל דיני מקרקעין הוא חוק המקרקעין המהווה חוק ספציפי ורלוונטי אשר משמש את עורכי הדין לביסוס טענות והצגתם בבית המשפט במידת הצורך. החוק תוקן מספר רב של פעמים בשנים האחרונות על מנת להתאים את החוק הישן לקטגוריות הקיימות היום. עורכי הדין שלנו במשרד עורכי דין אברהם (בומה) ברח”ד, מכירים לעומק את סעיפי החוק בדיני מקרקעין ויכולים לסייע לכם בכל דין משפטי הנוגע לנכס שלכם. חוק המקרקעין מתייחס על החזקה ובעלות על נכס ועל התנאים בהם צריכים לעמוד בעלי הנכס הנוכחיים על מנת שהעסקה תוכל לצאת לפועל ללא עיכובים.

בדיקת מיסוי מקרקעין מקצועית לפני סגירת העסקה

נושא חשוב שרבים לא מייחסים לו חשיבות בעסקת נדל”ן, הוא נושא המיסוי. מיסוי מקרקעין יכול להשפיע בצורה משמעותית על הרווח שלכם מהעסקה או על התשואה שלכם בעת מכירת הנכס. נעניק לכם גם ייעוץ מקצועי בנושא מיסוי מקרקעין על אנחנו במשרד עורכי דין אברהם (בומה) ברח”ד מנת שיהיו לכם את כל הכלים החשובים ביותר אצלכם לפני שאתם מגיעים לחתימה על ההסכם. הצוות שלנו יבדוק עבורכם את כל המסמכים, יכין את ההסכם ואת ההערות להסכם, יבצע את הרישום בטאבו ואף יגיש את הדיווח לרשות המיסים.

ייעוץ משפטי עם עורכי דין לדיני מקרקעין

באמצעות ייעוץ משפטי מקצועי, תוכלו למקסם את עסקת הנדל”ן הבאה שלכם בצורה הטובה ביותר. אנחנו במשרד עורכי דין אברהם (בומה) ברח”ד מביאים איתנו ניסיון רב בליווי משפטי בתהליכי קנייה או מכירה של מקרקעין ואנחנו יכולים לקדם את העסקה בצורה יעילה ומהירה ביותר. השירות שלנו ניתן לעסקאות מקרקעין בתחום הפרטי ובתחום המסחרי, כאשר אתם מקבלים ליווי צמוד של עורך דין לאורך כל תהליך העסקה.

קביעת פגישה עם עו”ד מקרקעין מקצועי

בכדי שתוכלו להגיע לחתימה עסקת הנדל”ן כשידכם על העליונה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות ישירות למשרד עורכי הדין שלנו. הליווי המשפטי שאנחנו מספקים יעזור לכם לנהל את המשא ומתן טוב יותר מול בעל הנכס או מול הקונה. קבעו פגישה כבר לימים הקרובים עם הצוות שלנו ותוכלו להינות מליווי משפטי הטוב ביותר לנושאי מקרקעין. תהליך המשא ומתן יכול להיות קל ונעים יותר כשאר יש לכם את כל הידע הנדרש להבנה של סעיפי החוזה והאתגרים העומדים בפניכם לפני חתימת ההסכם עם בעל הנכס.

עורך דין מקרקעין מהטובים ביותר

מעוניינים בליווי משפטי מקצועי לתהליך סגירת העסקה? רוצים לקבל את הייעוץ הטוב ביותר למיקסום תהליך המשא ומתן? לפנייה לעורך דין מקרקעין של המשרד עורכי דין אברהם (בומה) ברח”ד, התקשרו למספר הטלפון המופיע כאן באתר, או לחילופין מלאו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים באתר והצוות שלנו ישמח לחזור אליכם בשיחת טלפון בהקדם אפשרי. הידע והניסיון של עורכי הדין במשרד שלנו יאפשר לכם לקבל את כל הכלים המשפטיים הטובים ביותר על מנת לסגור עסקה בצורה מיטיבית מבחינה אישית ומבחינה כלכלית.

Call Now Button