עורך דין איחוד תיקים בחיפה

בשנים האחרונות, המשק הישראלי מצוי במצב כלכלי קשה, דבר המשפיע ישירות על האזרחים, שחלקם הסתבכו בחובות כספיים, דבר שהוביל לנקיטת הליכים משפטיים במסגרת הוצאה לפועל, כינוס נכסים, פשיטת רגל וכדומה.

במצבים אלה, מצויים החייבים בלחץ רב וזקוקים לסיוע מקצועי של עורך דין איחוד תיקים בעכו או עורך דין איחוד תיקים בחיפה, לפי רצונם. מכוח החקיקה בארץ, יכולים החייבים להסדיר את תשלום החובות לנושים במגוון דרכים, כדי שיוכלו לחזור בהקדם לחיים רגועים ושקטים. אברהם (בומה) ברח”ד משרד עורכי דין מקצועי, המעניק שירותים משפטיים בתחום ההוצאה לפועל ומסייע לחייבים בבקשות איחוד תיקים.

עורך דין איחוד תיקים בעכו

עורך דין איחוד תיקים בעכו כמו גם עורך דין איחוד תיקים בחיפה, בעל ניסיון, ימליץ על איחוד תיקים בהוצאה לפועל, לחייבים שיש נגדם כמה תיקי הוצאה לפועל במקביל והם לא מצליחים לעמוד בצו התשלומים שנקבע להם.

הליך של איחוד תיקים נועד לאפשר לחייב להגיע להסדר כולל של החובות מול כל הנושים ביחד ולא להתנהל בצורה נפרדת מול כל אחד מהם. כאשר מרכזים את כל התיקים הפתוחים תחת תיק אחד מרכזי, ישנו סיכוי גדול יותר לסכם עם הנושים על הסדר תשלומים נוח, המותאם למצבו הכלכלי האמיתי של החייב, ולתת לו ולבני משפחתו את ההזדמנות להמשיך בהתנהלות תקינה יחסית, עד פירעון החובות וסגירת התיק. לכן, גם אם בתור חייבי,ם ההרגשה היא שאין דרך לצאת מהתסבוכת ושהכל סוגר עליכם, כדאי שתיפגשו עם עורך דין איחוד תיקים בחיפה או עורך דין איחוד תיקים בנהריה, שיוכלו לעשות לכם סדר בדברים.

עורך דין איחוד תיקים בנהריה

ככל ובקשת החייב לאיחוד תיקים התקבלה על ידי ראש ההוצאה לפועל, ימונה ברוב במקרים, עורך דין איחוד תיקים בחיפה או בכל עיר אחרת, שתפקידו יהיה לפקח ולהבטיח התנהלות תקינה של ההליכים בתיק האיחוד. לרוב, האחריות תושת על עורך דין איחוד תיקים בחיפה למשל, שמייצג את אחד מהנושים של החייב והוא יצטרך לדאוג שכל הנושים יקבלו את הכסף שמגיע להם כפי שנקבע בהסדר התשלומים.

עורך דין איחוד תיקים בטירת הכרמל

חשוב להדגיש, כי לפני הגשת בקשה לאיחוד תיקים, חשוב מאוד לקבל ייעוץ משפטי מקצועי מאת עורך דין איחוד תיקים בחיפה או עורך דין איחוד תיקים בנהריה, לפי בחירתכם. אנא פנו בכל שאלה אל אברהם (בומה) ברח”ד משרד עורכי דין איכותי ומנוסה.
Call Now Button